Mini Nocna Masakra

3 grudnia 2011

W świetle księżyca

Wały Śląskie k. Brzegu Dolnego

To jest archiwum z roku 2011. Aktualna strona rajdu: mini.artemis.wroclaw.pl



Wiadomości
Forum
Regulamin

Lista zgłoszeń

WYNIKI

Okolica
Plakat

Trasy
TrekBuddy

2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006

Organizator


Partner

1. CELE RAJDU

Wprawka dla uczestników Nocnej Masakry 2011.
Smakowanie wyczynu bez sprawdzania granic ludzkiej wytrzymałości.
Przygodowa rekreacja w ciemnym lesie z latarkami, mapą i kompasem.


2. ORGANIZATOR

Klub Sportowy Artemis z Wrocławia.
Zespół organizacyjny:
Marcin Drewniak,
Róża Spiliszewska, Agnieszka Drewniak, Alicja Wojtala, Michał Drewniak, Dominik Mirowski.


3. TERMIN I MIEJSCE

Start w sobotę, 3 grudnia 2011, godz. 18:00.
Baza rajdu, ze startem i metą, znajdzie się
w świetlicy nad Odrą, przy ośrodku rekreacji w Wałach koło Brzegu Dolnego.
Namiary GPS: 51.26192, 16.76912
Link do mapy: Mapa Targeo

Przewiduje się:
 12:22 - wschód Księżyca,
 15:48 - zachód Słońca,
 16:30 - przybywanie uczestników,
 18:00 - start,
 24:00 - zamkniecie mety,
 25:13 - zachód Księżyca.


4. FORMA RAJDU, MAPA, TEREN

Rajd ma charekter rekreacyjnej nocnej wycieczki rowerowej lub pieszej, realizowanej niezależnie przez dowolnie zawiązane grupki uczestników.

Każdy uczestnik otrzyma kartę startową oraz kolorową mapę.

W terenie znajdą się punkty kontrolne, oznaczone płaskimi lampionami biało-pomarańczowymi o boku 20 cm, wyposażone w odblaski i perforator kart startowych. Na mapie punkty kontrolne będą oznaczone czerwonymi okręgami.

Zadaniem uczestników imprezy jest odnalezienie wybranego przez siebie zbioru punktów, w dowolnym tempie i dowolnej kolejności, przy czym część punktów będzie proponowana jako trasa piesza, a część - jako trasa rowerowa.

Uczestnikom lubiącym rywalizację zapewniamy wiwaty i brawa na mecie ;)
oraz staranne odnotowanie i ogłoszenie, w jakim czasie i które punkty odnaleźli.

Plannuje się trasy zapewniające dobrą zabawę uczestnikom o każdej kondycji i umiejętnościach.

Trasa bedzie przebiegać w terenie nizinnym, przeważnie leśnymi drogami gruntowymi i ścieżkami. Trasa piesza może wymagać poruszania się także poza drogami.

Zalecane wyposażenie: odpowiedni do warunków pogodowych ubiór z elementami odblaskowymi, kompas, telefon komórkowy z naładowaną baterią i kontem, bidon w skarpetce lub termos, batonik musli, co najmniej jedna latarka lub czołówka, dodatkowo na trasie rowerowej - kask i sprawny, oświetlony rower, a na trasie pieszej - wygodne buty.

Na mecie każdy uczestnik znajdzie dach nad głową, toalety, wrzątek, herbatę i cukier.


5. ZGLOSZENIA, WPISOWE, INFORMACJE

Zgłoszenie powinno zawierać imię, nazwisko i nr telefonu komórkowego zabieranego na trasę.

Zgłoszenia prosimy przesyłać za pomocą formularza na stronie internetowej imprezy,
ewentualnie e-mailem na adres marcin.drewniak@gmail.com lub telefonicznie pod numer +48 604 416 998 (sms, poczta głosowa).

Wszelkie pytania także prosimy zadawać korzystając z powyższych danych kontaktowych.

Termin zgłoszeń upływa w piątek, 2 grudnia 2011, o godzinie 9:00 rano.

Na miejscu imprezy, przed startem, organizator pobierze wpisowe w kwocie:
10 zł - od każdego pełnoletniego uczestnika,
5 zł - od każdego uczestnika niepełnoletniego.



6. INNE INFORMACJE

Organizator może nie zapewnić mapy uczestnikom zgłoszonym po terminie.

Zachęcamy do umawiania wspólnego transportu samochodowego na forum.

Blisko bazy ośrodek oferuje noclegi po 50 zł od osoby - tel. +48 509715984.

Uczestnicy rajdu ubezpieczają się we własnym zakresie.
Uczestnicy rajdu biorą w nim udział na własną odpowiedzialność.
Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w imprezie tylko za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych, pod opieką osób powyżej 21 roku życia.
Uczestników rajdu obowiązują wszelkie przepisy, w tym o ruchu drogowym, ustawy o lasach i przeciwpożarowe.

Za żadne szkody wyrządzone przez uczestników rajdu organizator nie odpowiada.

Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.