Regulamin

 

1. CELE RAJDU

Wprawka dla uczestników Nocnej Masakry 2022.
Wycieczka nocna z latarkami, mapą i kompasem, bez rywalizacji i sprawdzania granic ludzkiej wytrzymałości, odpowiednia dla rodzin z dziećmi w wieku szkolnym.
 

2. ORGANIZATOR

Klub Sportowy Artemis z Wrocławia.
Kierownik: Marcin Drewniak
 

3. TERMIN I MIEJSCE

Start: sobota, 3 grudnia 2022, godz. 18:00.
Baza, start, meta:
Miękinia w powiecie średzkim, centralny plac zabaw przy ul. Sportowej
51°13'26.6"N 16°40'53.3"E
Współrzędne:
boulter.com/gps/#51.224064/16.681459
Mapa Google tutaj:
google.com/maps/@51.224064,16.681459,200m/data=!3m1!1e3 https://www.google.com/maps/place/51%C2%B011'39.3%22N+16%C2%B044'23.4%22E/@51.1942568,16.7392728,168m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x10eb659c425c9a81!7e2!8m2!3d51.1942563!4d16.7398205 https://www.google.com/maps/place/47.5951518%2C-122.3316393 https://www.google.com/maps/search/?api=1&query=47.5951518%2C-122.3316393
 

Przewiduje się:
 15:46 - zachód słońca,
 16:40 - przybywanie uczestników,
 17:00 - początek wymarszów
 18:00 - koniec wymarszów,
 22:55 - wschód księżyca,
 24:00 - zamknięcie mety.
 

4. FORMA RAJDU, MAPA, TEREN

Rajd ma charakter rekreacyjnej nocnej wycieczki pieszej lub rowerowej, realizowanej niezależnie przez dowolnie tworzone grupki uczestników.

Każdy uczestnik otrzyma kartę startową oraz mapę z obiema trasami do wyboru.

W terenie znajdą się punkty kontrolne, oznaczone płaskimi lampionami biało-pomarańczowymi o boku 20 cm, wyposażone w odblaski i perforatory do kart startowych. Lampiony są z papieru i nie świecą. Na mapie punkty kontrolne będą oznaczone czerwonymi okręgami.

Zadaniem uczestników imprezy jest odnalezienie wybranego przez siebie zbioru punktów, w dowolnym tempie i w dowolnej kolejności, przy czym część punktów stanowi trasę pieszą, a część - rowerową.

Uczestnicy wyruszą na trasy o wybranych przez siebie porach między godz. 17:00 a 18:00. Organizator nie będzie mierzył czasu ani ogłaszał wyników rywalizacji.

Trasy planuje się z myślą o uczestnikach każdej kondycji i umiejętności.

Trasy będą przebiegać terenami nizinnymi z pagórkami, po różnych rodzajach dróg i ścieżek. Trasa piesza może wymagać schodzenia ze ścieżek, a rowerowa - jazdy zarówno szosami jak drogami gruntowymi.

Planuje się długości tras:
13-15 km piesza,
30-35 km rowerowa.

Zalecane wyposażenie: odpowiedni do warunków pogodowych ubiór z elementami odblaskowymi, kompas, telefon komórkowy z naładowaną baterią i kontem, bidon w ciepłej skarpecie lub termos, batonik musli, co najmniej jedna latarka lub czołówka, a na trasie rowerowej dodatkowo kask i oświetlony rower.

W bazie rajdu będą dostępne przenośne kabiny WC.

Na mecie planuje się: ognisko na polanie oraz dostęp do wrzątku, herbaty i cukru w niewielkiej chacie.

Uczestnicy proszeni są o przywiezienie i używanie własnych kubków turystycznych na herbatę w celu zminimalizowania ilości kubków papierowych, jakie staną się śmieciami.

Mile widziane jest przywiezienie sobie przez uczestników i upieczenie przy ognisku wszystkiego, co lubią upiec i zjeść.
 

5. ZGŁOSZENIA, WPISOWE, INFORMACJE

Zgłoszenie powinno zawierać imię, nazwisko i nr telefonu komórkowego zabieranego na trasę, a w przypadku osób niepełnoletnich - także wiek w latach.

Zgłoszenia prosimy przesyłać za pomocą formularza na stronie internetowej imprezy,
ewentualnie e-mailem na adres marcin.drewniak@artemis.wroclaw.pl lub przez sms pod numer +48 519 366 084.

Pytania można kierować jak wyżej, albo przez facebook organizatora, fb.com/ksartemis.

Termin zgłoszeń upływa o północy z piątku na sobotę, czyli z końcem dnia 8 grudnia 2017.

W bazie rajdu przed startem będzie pobierane wpisowe:
10 zł - od każdego uczestnika pełnoletniego,
5 zł - od każdego uczestnika niepełnoletniego.
 

6. INNE INFORMACJE

Organizator może nie zapewnić map i kart startowych uczestnikom zgłoszonym po terminie.

Organizator nie ubezpiecza uczestników rajdu od czegokolwiek.
Uczestnicy rajdu biorą w nim udział na własną odpowiedzialność.
Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w imprezie tylko za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych, pod opieką osób powyżej 21 roku życia.
Uczestników rajdu obowiązują wszelkie przepisy prawa, w tym o ruchu drogowym, o lasach, przeciwpożarowe.

Za żadne szkody wyrządzone przez uczestników rajdu organizator nie odpowiada.

Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.